آدرس جدید
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1389برچسب:,
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)

سلااااااااااام بچه ها خوبييييييييييين؟
تعجب نکنين که آدرس وبلاگ عوض شده عوض که نه فقط همون بلاگفاش شده لوکس بلاگ ديدم اين سيستم امکاناتش بهتره گفتم وبو انتقال بدم اينور همتونو دوباره عضو کردم(البته فقط عضواي بدردبخورو) فقط اگه مشکلي تو ورود به مديريت وبلاگ داشتين تو نظرات بهم بگين تا من رفعش کنم اکيييييييييييي؟اگه خواستين ما رو به کسي معرفي کنين ادرس جديدو بهش بدين خوب؟ايول
من مطالب اون وبلاگو انتقال دادم اينور پس واسه همين پايين همه مطالب نوشته(نوشته شده توسط هادي مدير وبلاگ )خلاصه تقصير من نيست ديگه اگه خواستين فحش بدين به مدير سايت لوکس بلاگ بدين به من ربطي نداره.
 



نظرات شما عزیزان:

تبسم
ساعت19:16---1 اسفند 1389
یه سوال لینک میزنه شدین ولی تو وبم اسمتون نمیاد چرا ؟/؟پاسخ:خب هم تو قسمت لینکهای روزانه هم تو قسمت لینک های وبلاگ بزار حتما میاد یه کدومش.

تبسم
ساعت19:08---1 اسفند 1389
این عکساتم قشنگن

تبسم
ساعت19:07---1 اسفند 1389
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام
چطور مطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی از حضورت عزیزم
وب باحالی دارین
لینکیدمتتت
حالا میام بازم
نظر میده


mehrdadm2
ساعت12:06---26 بهمن 1389
خوب جاییه اگه باادب حال کسیونگیری بهم نخندید باهم بخندید
درباره یه موضوعی حرف بزنیدآخرشم نتیجه بگیرید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب